• Atskats uz 2.novembra pasākumu;
  • Grāmatvedības pakalpojumu sniedzējs biedrībai;
  • Sekretāres vakance- kādi ir rezultāti;
  • Valdes darba organizācija:
    • atstāt spēkā valdes tikšanās laikus trešdienās pl. 18:00;
    • apzināt biedrības biedrus, kuri ir ieinteresēti atvēlēt savas telpas valdes sapulcēm – mērķis noturēt valdes sēdes katru nedēļu savā biedrības uzņēmumā (telpa 10 cilvēkiem);
    • izlikt valdes sapulces dienas kārtības jautājumus biedrības mājas lapā līdz sapulces norises dienas pl.12:00 (Kārlis/ sekretāre/ Ivars);
  • Vienoties par biedrības logo izvietošanu + biedrības banners Mārupes Domes mājas lapā;
  • Sakārtot biedrības un Domes līgumattiecības- noslēgt vienošanos par telpu izmantošanu biedrībai Jaunmārupē;
  • Web lapu izstrāde un uzturēšana biedrības biedriem, kuriem nav savas web lapas;
  • Kopīgu iepirkumu veikšana labākas cenas iegūšanai.

Šoreiz telpas valdes sēdei laipni piedāvā AMJ birojs (Daudzeses 6-33, Rīga).

Dalīties:

Kļūsti par biedru!

Esi daļa no Mārupes uzņēmējdarbības izaugsmes un konkurētspējas. Pievienojies mūsu sastāvam un audz kopā ar Mārupes novadu!

Scroll to Top